پاسخ به بیش از 77 هزار تماس توسط مرکز تماس یکپارچه سازمان فناوری

با هدف خدمت رسانی به مردم و دستگاه ها صورت گرفت؛

پاسخ به بیش از ۷۷ هزار تماس توسط مرکز تماس یکپارچه سازمان فناوری

در سال گذشته بیش از 77 هزار تماس تلفنی توسط مرکز تماس یکپارچه سازمان فناوری اطلاعات ایران با هدف خدمت رسانی به مردم و دستگاه ها توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران پاسخ داده شد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری برای شما، محمد خوانساری، معاون وزیر ارتباطات از مرکز تماس یکپارچه سازمان فناوری اطلاعات ایران به نشانی 1649 بازدید کرد و با چگونگی عملکرد و دستاورد های این سامانه ی خدمت رسان آشنا شد.

در این بازدید، احسان طالبی، مدیرکل دفتر همکاری های فرا سازمانی، ارتباط با صنعت و دانشگاه، اهم اقدامات انجام شده توسط سامانه 1649 در سال گذشته را تشریح کرد و اظهار داشت: مرکز تماس 1649 در سال 1401 و با هدف ارایه خدمت پایدار و مطمین به دستگاه ها و مردم و با همکاری دفتر ارتباطات و فناوری اطلاعات و اداره کل تدارکاتی و پشتیبانی در دو قالب مرکز تماس و سامانه اینترنتی کار خود را آغاز کرد.

این مرکز که دارای کادری مجرب و آموزش دیده است، در سال گذشته به بیش از 77 هزار تماس تلفنی پاسخ داده است. مدیرکل دفتر همکاری های فرا سازمانی، ارتباط با صنعت و دانشگاه در خصوص وضعیت تماس های برقرار شده با این مرکز گفت: عمده ترین تماس های برقرار شده با این مرکز متعلق به شش فعالیت از مجموع فعالیت ها و طرح های سازمان فناوری اطلاعات ایران است. در این میان، بیشترین تماس ها با ثبت بیش از 62 هزار بار تماس به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند تعلق دارد. مابقی تماس ها نیز به ترتیب متعلق به پنجره واحد زمین، پیام رسان ها، حمایت از کسب و کار های اقتصاد دیجیتال، گواهی های نرم افزار و سامانه پیامکی 4040 است.

طالبی در خصوص رویکرد این مرکز در سال جدید بیان داشت: با توجه به این که خدمت رسانی و انجام وظیفه پاسخگویی جز اولویت های سازمان فناوری اطلاعات ایران در سال پیش رو است، رضایت مندی مردم ضمن دریافت پاسخ پس از برقراری تماس با این مرکز و پاسخگویی به سوالات مرتبط با خدمات دارای تعرفه از اولویت های مرکز تماس 1649 در سال پیش رو خواهد بود.

گفتنی است، کسب و کار ها و عموم متقاضیان، علاوه بر امکان برقراری تماس از طریق شماره 1649، با مراجعه به نشانی https://1649.ir می توانند از آخرین مصوبات و بخشنامه های دستگاه های ذیربط در خصوص حمایت از سکو ها و کسب و کار های اقتصاد دیجیتال باخبر شوند و در صورت نیاز شکایت خود را از سکو ها و دستگاه های متولی در این زمینه به ثبت برسانند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پاسخ به بیش از 77 هزار تماس توسط مرکز تماس یکپارچه سازمان فناوری" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پاسخ به بیش از 77 هزار تماس توسط مرکز تماس یکپارچه سازمان فناوری"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه