محدودیت تردد در آزادراه قزوین-کرج به منظور نصب نرده های حفاظتی

محدودیت تردد در آزادراه قزوین-کرج به منظور نصب نرده‌های حفاظتی

مدیر کل راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از اجرای عملیات نصب نرده های حفاظتی در آزاد راه قزوین -کرج حد فاصل پل فردیس تا شهرک خاتم به طول 2 کیلومتر خبر داد.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم وفناوری برای شما از وزارت راه و شهرسازی ، علی زندی فر اظهار کرد: عملیات نصب نرده های حفاظتی به منظور جلوگیری از تردد عابرین پیاده در آزاد راه قزوین -کرج اجرا می شود.

زندی فر افزود: به همین منظور برای انجام این عملیات محدودیت های تردد در آزادراه قزوین-کرج حد فاصل پل فردیس تا شهرک خاتم به طول 2 کیلومتر از تاریخ 22 خرداد تا 20شهریور 1403 اعمال خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تردد هم زمان با اجرای عملیات با اعمال محدودیت و رعایت جوانب احتیاط امکان پذیر است.

بر همین اساس بازه زمانی این عملیات به شرح ذیل اعلام می شود:

*شنبه از ساعت 14 الی 17

*روز های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 08:00 الی 17

*روز های چهارشنبه از ساعت 08:00 الی 14

*روز های پنجشنبه و جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز های قبل و بعد تعطیلات چند روزه مستثنی هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "محدودیت تردد در آزادراه قزوین-کرج به منظور نصب نرده های حفاظتی" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "محدودیت تردد در آزادراه قزوین-کرج به منظور نصب نرده های حفاظتی"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه